No puc entendre les xifres sobre les dones treballadores a Balears ni la poltica de l Institut de la dona. Segons la Conselleria de Treball tenim feina el 53,2 per cent, la qual cosa representa el porcentatje ms alt a tot lEstat, per durant quant temps?, tot l any?, amb contractes temporals?. Segons la directora general de Treball , les dones que ocupen crrecs directius son el 7,5 per cent de les dones o dels crrecs? . Aix significa dos punts per damunt la mitjana estatal , sin embargo, las que estn empleadas en niveles tcnicos representan en las Islas el 10,4 por ciento, mientras que el promedio estatal se eleva al 16 por ciento, diu la noticia.
Crec que aquestes xifres no sn ms que un doi estadstic. Segurament a l apartat de crrecs directius deuen incloure totes les dones que tenen una botiga o un petit negoci familiar . No me vull referir a les crtiques que es fan el Govern Central i l Estatal sobre com haurien de ser els ajuts, que tampoc no entenc ben be. Noms entenc que segurament aniria millor a totes les dones poder conixer exactament que fan uns i altres: tenir una espcie de finestra nica que pogus canalitzar tots els ajuts, venguin d on venguin. El tema s massa important per a convertir-lo en estadstica i discussi poltica. Aix, no s semblant al que passa amb el terrorisme?
Conec dones realment maltractades i no puc oblidar les declaracions que va fer una metgessa, amiga de la dona que varen matar fa poc als Hostalets, sobre el pelegrinatge que hagueren de fer els familiars per a saber qui s ocupa de que al marge de les manifestacions i els minuts de silenci.
Tamb conec altres dones majors de 45 anys que han patit maltractaments, sense arribar a la mort que no poden entendre com s que han de conviure amb el maltractador, mentre tenen com a nica opci fer un curset de cuina. L Institut de la dona va convocar un acte ms o menys de protesta per ahir, dia de la dona treballadora. per demanar, qu?, a qui?. a la societat en general ?. s molt brut el joc de voler demostrar que hi ha vctimes desemparades i jugar amb el seu dolor per motius poltics. Per encara ho s ms si el que convoca aquestes manifestacions te una certa responsabilitat. A on sn ara els fills de les dones mortes a Mallorca en els darrers anys?. El Govern ha posat mitjans per a garantir el seu dret a l educaci al menys fins el 18 anys, amb beques i ajuts de transport i menjador escolar?. Com que no ho se, ho pregunto.
Miquel Angel | 08/03/2006, 18:23
Maria | 08/03/2006, 09:58
Bel | 08/03/2006, 01:24
Pollena | 08/03/2006, 00:04
Frnacisca | 07/03/2006, 23:37
| « | Juny 2026 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||
cocoyu
coco | 17/10/2008, 02:38
wedding dresses wedding dresses
wedding gowns wedding gowns
bridal gowns bridal gowns
lace front wigs lace wigs
wedding invitations invitations
lace wigs wigs
full lace wigs wigs