Administrar


Estadisticas de visitas

IÑAKI URDANGARIN " NOOS " COSTA UNA BONA PASTA

grosske | 17 Febrer, 2006 09:07

Consider absolutament reprobable que Iñaki Urdangarin, utilitzi el nom i la influència que li dòna pertànyer a la família reial per fer negocis.

L'infante consorte presideix i posa el careto a la Fundació Nóos, dedicada a "investigar procesos de fomulación e implantación de estrategias de patrocinio, mecenazgo y responsabilidad social". Dit en cristià: a treure-li doblers a les administracions públiques per organitzar events, fer estudis, etc.

Aquestes assessories tècniques són un terreny llenegadís que, si no es controlen amb molt de rigor, s'en duen molts de doblers i serveixen per a ben poc.

Així ho ha demostrat el diputat Antoni Diéguez amb la seva investigació sobre un Foro sobre esport i turisme que,per unes jornades d'un cap de setmana, li ha plomat al Govern Balear la friolera de 1.200.000 euros.

Caldrà investigar d'altres casos semblants que, estic, segur, s'han produït amb altres administracions municipals i autonòmiqes

Comentaris

  1. Peparres.
    I el seu cunyat?, i el sogre?. Moltes cloveés, con diuen per San Llorenç.
    Pep Torro | 17/02/2006, 09:18
  2. Re: IÑAKI URDANGARIN " NOOS " COSTA UNA BONA PASTA
    Fa, el que fan molt polítics. A la política per obtenir influències, i més vergonyós encara que t'ho reconeguin en persona...
    Manel | 17/02/2006, 09:52
  3. El Duque y Pepote Ballester
    Quien le ha tendido un puente de plata a Undargarin, pues no es otro que el director general de Deportes del Govern balear. Pepote Ballester. Quien le endoso el equipo ciclista a Ballester, Undargarin, quien es intimo amigo de Ballester,la infanta cristina. Estamos ante un Tunel de soller 2
    PEP | 17/02/2006, 12:12
  4. ¿I la fiscalia?
    ¿On és la fiscalia? ¿Qui defensa els interessos dels ciutadans? Això es diu impunitat i n'hi ha un grapat de polítics d'un partit que facin el que facin no els passa mai res. Per alguns això no és un fiscal, és un amic.
    Joan | 17/02/2006, 19:38
  5. Es un escándalo
    Yo no se si lo que saca hoy el Diario de Mallorca, es lo que ha costado el evento. Si es asi, podemos hacernos muchas preguntas: ¿Es posible que hubiera un médico que cobrara 2000 euros por 3 días de trabajo? ¿De quién era amigo? ¿Tan mal va la Seguridad Social?. ¿A qué empresa de cartelería y señalética le encargaron 16.000 euros de material? ¿Cuántas canciones tocaron los músicos que cobraron 3000 euros? ¿Puede ponerse nombre y apellidos al experto en deporte que cobró 20.000 euros, o al experto en turismo que cobro 25.000 euros o al director de planificación que cobró 30.000, etc., etc., etc.? Eso era jauja. Si uno se fija en los conceptos se ve que iban a lo grande. ¿Iba por concurso, por subasta, por amiguismo...cómo se contrató eso? ¿Pidieron tres presupuestos? ¿Uno bueno y dos amañados?
    Ignacio | 18/02/2006, 22:16
  6. a ignacio
    No pidieron ningún presupuesto. Lo hicieron por convenio, es decir por un mecanismo absolutamente excepcional que permite eludir el concurso y que, por tanto, supone dar el trabajo a dedo
    grosske | 18/02/2006, 22:39
  7. Fora la Monarquia d´una vegada!
    Urdangarín es un interesado así como la Corona. Tendriamos que reivindicar con más tenacidad la República porque los reyes es un gasto que España, hoy por hoy, no se puede permitir. Es un país donde hay muchos problemas sociales y laborales pero ellos viven como "reyes" en sus casazas sin dar un palo al agua. La família real sólo sirve para marcar la tendencia de verano en sus barquitos y acudir a museos y envenos deportivos, como los JJOO, qué trabajo más pesado, eeeehhh? Y se ríen del pueblo, pero de qué van, ellos están ahí mientras nosotros lo decidamos, más respeto sus Majestades! Visca Catalunya i la República Catalana!
    Republicans | 15/05/2006, 13:38
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS