Els uns i els altres

 Red Progresista.net Xarxa de blocs sobiranistes Bloc col.lectiu. Qui són els uns? qui són els altres? d'on venim?
i el més important: cap a on anem?
Opinions sobre l'actualitat política de Catalunya,
una de les nacions més avançades d'Europa.... o no?.

Josep Piqué, torna a casa, tu ets un dels nostres!

domingo | 14 Octubre, 2005 15:39 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net technorati.com

Josep Piqué Dificil situació la de Josep Piqué. No sabem on ha quedat el 'gir catalanista' ni tampoc sabem com pot dirigir un equip tan peculiar... En uns moments tan critics com els de l'aprovació del nou estatut, li surten Albertito Fernandez Diaz i Alejo Vidal-Quadras (alias el jubilat) a crear 'mal rotllo', els del seu partit a Santa Coloma de Farners, voten una moció a favor del nou estatut, i un grup de nous afiliats (del sector modern) s'en van del PPC, a més encara es noten les ferides a les Terres de l'Ebre, per culpa del 'transvassament impossible' del teu ex-amic José Mari i cia.

Quanta intel.ligència malbaratada!! Prestaria un millor servei a Catalunya, desde el PSC (millor que molts dels actuals dirigents) o a CiU, ells encara t'estimen, o perqué no? torna a casa, torna a ICV, de jove ja va ser del PSUC... Segur que Saura t'acolliria amb tot l'amor del món, i faries companyia al Milà.

Tots hi sortiriem guanyant. En el fons ell vol un nou estatut, amb nació, finançament, competències i tot el 'kit' complet. En el fons no li agrada que embrutin el nom del seu pais, ell també està patint en carn própia el centralisme ranci, la intolerància jacobina.

No, definitivament, la caverna no és el seu lloc, ell es una persona ilustrada, moderna, inteligent, es un autentic home d'estat, dels que a Catalunya no anem tant sobrats.

Estadistiques

Comentaris

Rajoy

marius | 27/11/2005, 22:08

L’estatut i Mariano Rajoy No em faci dir a on ho soc llegit , n’hi quan, però si, que en algun lloc, i m’ha commogut el que el Sr. Mariano Rajoy, digues que l’estatut s’hauria de posar a referèndum dels ciutadans espanyols ; ¡ com es pot dir una bestiesa tant grossa !, L’estatut a sigut consensuat per la majoria dels partits politics de Catalunya, i aprovat al Parlament per 120 vots a favor , i 15 en contra, i això es tradueix, amb que el 89’90% dels catalans que atorgaren la confiança als seus representants politics, desitgen el nou estatut, i ningú mes a de poder decidir , sinó que els ciutadans de Catalunya, quin estatut volem. La única pregunta que pot fer el Sr. Rajoy als ciutadans espanyols, i en veu alta, i que tothom pugui escoltar la resposta, es :quins son els motius de submissió a unes idees retrogrades, i el perquè del rebuig a la seva possibilitat d’autoadministra-cio en el futur, quan Catalunya pot ser el referent; tenint sempre en compte, que un molt elevat nombre de ciutadans catalans, son descendents d’arreu de la geografia peninsular, i que les famílies s’han multiplicat, i amb el temps i la manera de ser dels catalans, i del conjunt de la societat, s’ha produït una hibridació de sangs i cognoms, que això, sembla que el Sr, Rajoy,( que sempre a nedat en l’abundància), n’és totalment ignorant ; però no es aquest el seu pecat, sinó, la seva supèrbia. Perquè el PP no demana perdo a totes les víctimes de les repercussions d’haver donat suport,(condicionat personalment,i políticament incondicional), al l’esperpèntic i excèntric Sr, Bush per l’invasió de l’Iraq, quan ja sabien, que no eren “armes químiques l’o que estaven buscant”, sinó petroli, en comptes de voler provocar l’enfrontament, entre tots els ciutadans del conjunt de nacions que formen la península Ibèrica, o l’estat espanyol ?. Quina confiança pot inspirar, una persona que aspira a governar un pais amb unes credencials d'aquestes carecteristiques , i que nomes esgrimeig la mentida per esmicolar els governs que l'hi han pres la cadira que el "secretari den Bush ,(Sr. Aznar) , li havia promes. Salutacions La Bisbal d’Empordà 10-9-2005 Màrius Viella 40475590 Y T/. 972640762

salutacio

Marius Viella | 29/11/2005, 01:42

Al Sr. Piqué Benvolgut Sr,. Piqué, no serè jo qui vulgui esbrinar l’arrel del seu sentiment o ideal polític; però si que crec que vostè desitja l’o millor per a Catalunya, però que malauradament a escollit mals companys de viatge; jo no el puc aconsellar, perquè sempre viatjo sol, i d’aquesta manera tinc la llibertat de criticar o honorar a qui m’aconsella el sentit comú, que a la vegada , es, el menys comú de tots els sentits. Permeti’m adreçar-li una opinió personal, que m’agradaria que la divulgues als quatre vents, perquè crec que algú a de treure la vena dels ulls al seu mal company de viatge, i aquest algú no pot ser altre que vostè, perquè no tinc cap dubte de lo important que l’hi es Catalunya, tant, com per a la resta de catalans , siguin del color siguin , però catalans al cap i a la fi. Salutacions cordials Màrius Viella La Bisbal d’Empordà 27-XI-2005

sobre aquest xaval

sKUrZ0 | 10/12/2005, 18:49

aquest home ha resultat ser un desertor, un venut, un traidor...perquè el necessitem? pengem-lo ben amunt
Afegeix un comentari
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb