enGuillem!

una mica de tot ( gmateum@bulmalug.net )

Sant Sebastià

enguillem | 11 Gener, 2006 23:11


Dia 20 és el patró de Palma, Sant Sebastià, resulta que cada any es fa una prossessó on hi ha distints personatges que hi participen que representen diferents identitats que formen la ciutat. El fet més curiós és que aquest any han introduït els Simpson i personatges de la corporació disney en substitució dels personatges de la cultura mallorquina com puguin ser el dimoni, els caparrots o els gegants.

També a la nostra comunitat tenim una televisió que en prime times si hi ha convidats que parlen en català els conviden a parlar en castellà ja que és molt millor perquè és la llengua comuna de tots i l'entén més gent.

En fi les coses estan agafant un caire força curiós a la nostra estimada illa.

Comentaris

Convservadors?

Miquel Frontera | 15/01/2006, 12:26

El que resulta curiós és que havent-hi a Palma un govern de dretes (teòricament conservador) es carreguin d'un any per l'altre les tradicions, no seria més lògic que ho fes un partit polític de l'altre extrem?

Re: Sant Sebastià

Guillem | 15/01/2006, 17:01

Jo crec que l'únic que volen conservar és la poltrona
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb