Un altre món no fou possible

Palma amb mà esquerra / BITamines / Converses de cafè...

Blogs, 1 – Off-line, 0 (Cas Gurb i Rafa Duran)

toniroig | 06 Maig, 2006 17:49 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net facebook.com politi.cat google.com twitter.com technorati.com

Va ser el 28 d’abril que Gurb va acudir a aquest blog a plantjear un tema que reiterava dia 2 de maig; un tema que rodava des del 28 de març al blog de Rafa Duran. Bé idò, avui Rafa Duran ha actuat. Miracle!!; el primer dissabte hàbil desprès de què se fes públic en aquest blog !!.

Possiblement, si Rafa Duran no hagués tengut blog; si jo no tengués blog, aquest tema no s’hauria ni tan sols plantejat.

Ara tenim una resposta: m'he compromès ha trobar una solució. No serà fàcil, però ho intentarem.

Per part nostra, demanarem al Tinent de Batlessa d’Educació, Cultura, Esports i Joventut que informi de la visita a la propera comissió informativa, que serà 18 de maig i, òbviament, seguirem el tema.

Crec que, al manco, tenim un botó de mostra de què els blogs donen més participació i més transparència a la gestió pública.

Comentaris

gurb

Las cosas como son

gurb | 08/05/2006, 09:39

Buenos días a ambos, ya sabéis cada uno quien es el otro, pues eso Rafa muchas gracias por haberte acercado al Marián Aguiló y hablar con los monitores, ¿Verdad que es positivo abandonar la jaula de cristal?, suele ocurrir que lo que se percibe en el mundo “oficial” no siempre coincide con la realidad, por eso creo que son muy productivos a la vez que gratificantes esos ejercicios de “tocar amb les mans”. Te agradezco el trabajo realizado y el compromiso adquirido de encontrar una solución, la intención está ahí y con voluntad y buena disposición ya verás como tampoco resultará tan difícil. Bueno ya ves Toni siempre te quedará la duda acerca de ¿Quién fue primero la gallina o el huevo?, si se ha cumplido aquello de “qui no té padrins no es bateja”(por tu ofrecimiento de adopción), o si realmente será una realidad que se puede y debe compaginar lo que ya comentamos “acercar la calle a los blogs, y que aquellos que tienen un blog salgan a la calle”, agradecerte el interés demostrado, tu ofrecimiento para realizar una visita al Club D´Esplai, creo que el próximo día 13 puede ser una buena fecha, y tu voluntad de realizar un seguimiento a este tema incluso con esa petición a la comisión informativa, (tampoc n´hem de fer un gram massa). Muchas gracias a ambos y ojalá se encuentre una fácil y pronta solución, seguiré a la espera de noticias acerca del progreso de la situación. Salu2.
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb