Un altre món no fou possible

Palma amb mà esquerra / BITamines / Converses de cafè...

Més sobre el software lliure

toniroig | 30 Març, 2006 07:46 | del.icio.us latafanera.cat meneame.net facebook.com politi.cat google.com twitter.com technorati.com

La setmana passada, amb Bulma, varem tenir una primera reunió amb Pedro Álvarez, president de l'IMI. Jo vull ser optimista. Crec que podrem avançar, encara que no tan aviat com ens agradaria.

Jo me vaig comprometre a fer una pregunta al plenari. Es aquesta:

PRECS I DEMANES

Ple de l’Ajuntament de 30 de març de 2006

La sessió plenària ordinària del mes d’abril de 2005 es va adoptar el següent acord:

“S’aprova per unanimitat la proposta alternativa del PP-PSOE presentada al Ple de l’Ajuntament el dia d’avui, i que diu el següent:

1.- L’IMI continuarà treballant en la millora del software municipal, fent especial esment en no quedar-se en mans d’un sol proveïdor, per la qual cosa estudiarà especialment la viabilitat de les aplicacions de software lliure.

2.- Les àrees de Cultura i Educació i l’IMFOF promouran l’alfabetització digital de la ciutadania”.

Ha arribat el moment de passar comptes, per tot això i d’acord amb el que estableix l’art. 59 del vigent Reglament Orgànic del Ple, que regula els precs i demanes que es formulin al Ple de l’Ajuntament, el regidor del Grup Municipal Socialista que subscriu, formula la següent

DEMANA:

1.   Quins són els avanços que, en programari lliure, s’han fet per part de les diferents àrees municipals.

Pot semblar pobre, o poca cosa; però teniu en compte que el ritme el marca el que governa. No se tracta de cridar molt o d'oposar-se amb força; se tracta de què el que governa canvii la seva conducta. Crec que poc a poc alguna cosa s'aconseguirà. Mentre tant hem pensat obrir dues línies de feina: programari lliure a l'escola i formació ocupacional amb programari lliure. Vos mantindré informats/ades. Gràcies.

--> escriu-me   <>  entra a psoepalma.org <--   

Comentaris

Javier

Crec que aixo no basta...

Javier | 31/03/2006, 19:46

Encara fan falta molts mes canvis. Pensi que no ens podem refiar del senyor Alvarez. Com vosté sap, l'imi es troba en mans d'una empresa privada que fa el que vol, i els que manen, no manen. Ja els hi podeu parlar de software lliure, que si el seu negoci es el software propietari, continuaran fent el que volen... Pero, no hem de perdre l'esperança.
gurus

Enhorabona

gurus | 30/03/2006, 15:30

Felicitar-te per el teu blog, escrit en un llenguatge proper a la gent i crec crec que t'aproxima a les seves preocupacions i problemes sense utilitzar les eines de marketing tan prefabricades que solen utilitzar els partits polítics. Si la reste fossin així de propers probablement la imatge dels polítics podría millorar considerablement.
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

Amb suport per a Gravatars
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb